...and i'm sick in tierd of my friend rrrring




MM , faktist :/ but guess what ? I don't need you!
Har VÄRLDENS BÄSTA  Monia på jorden så , hon gör mej glad ,
prata om saker och ting när jag är lessen , hon SKULLE aldrig svika mej ,
och desutom i fall hon missförstod mej skulle hon PRATA med mej i stället för att lägga
ut det på nån blogg..... -.-


by the way : Rubriken kommer i från Telephone - Lady Gaga ft. Beyoncé.
Och ska egentligen gå så här : ' And I'm Sick In Tierd Of My Phone RRRING.... xD


har varit lite dålig på att blogga så sry för det <3
Kan berätta vad som hände i går.
I går vaknade jag vid typ 11 , gick på toa , tvättade ansiktet och borstade tänderna ( OFC )
sen gick jag ner , borstade håret , tog på mej kläder , gav hundarna och sminkade mej x']
aao , sen var det laptop som gällde , pratade med Monia i camen och så...
Sen var jag på mammas jobb.
Satt vid laptopen lite till , tills den dog ( tyvärr ) :/
Sen åkte vi hem igen , vilade och sen blev det STORSTÄDNING :D
ja och sen åkte vi till Järnaffären och köpte hundmat & färgprov ( till mitt rum :'] )
jaao , sen blev det ICA och där köpte vi Falukorv , Grädde och bomull.
När vi kom hem så haltadade fotfarande Valle , först trodde mamma det var en hovböld men sen trodde hon det var ett getingstick. Så vi gjorde ett hov bandage på honom , min älsk <3

Det hände igår lite mer i går men palla nt skriva bye ;)

ps. bilden visar min gullunge Lionheart Koated Kan-Kan 'Kammis'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0