good! now i'm mad

FÖR HELVETE SLUTA LJUG 'JAG ÄR BÄST' UNGE!

har ALDRIG sett något liknade !!!!! :S
du , jag vill verklikgen ALDRIG ADLRIG ser dej igen!!!!!!!!
Efter allt jag har gått igenom med vänner / bäzzor
så har jag aldrig sett något sånt här o.O


nu ska ni får höra hennes i histora och sen får ni höra min i histora!
ps. STÅR FÖR MITT NAMN HETER FAN INTE HMM HMM!

kopierat från hennes sida:


"Jag har bråkat med en av mina vänner vid namn *hmm hmm hmm ....*  ***** . Eller nej jag bråkade aldrig , jag satt och skratta på andra sidan datorn , medans ''HON'' var sur . Blev aldrig arg bara irriterad på det där jäkla tjatandet .... Bla , bla bla ....  Hon tror jag är arg *but Im noot * , fan nu måste jag berätta en sak jag precis kom på ;) Det handlar om samma vänn :p

Det var så att min mobil hade kostnads spärr och vi hade sms:at . Jag svarade ju inte så hon trodde jag var sur ... Var aldrig det då heller , utan som nu satt jag bara och skratta på andra sidan telefonen .


Jag  vet att jag kan vara rejält kaxig O.o Som idag när lärarn frågade efter mitt efternan så sa jag äger , efter som jag heter häger och tar man bort h:et så blir det äger , ganska schysst efternamn (A) "



MIN HISTORA!

HAR BILDBEVIS!
Jag är Sweet Julia
Emelie är Micha2007

1.

2.

3.

4.

5.


ps. fatta inte hur jag kan skriva
Fen som ska vara Den
Änså som ska vara Ändå
Versta som ska vara värsta o.O
smileysen gjorde jag bara för att hon skulle fatta att det
inte var GREAT!
men jag var ABSOLUT inte arg utan FÖRSÖKTE förklara!

och pga av den gången!
VAD SA DU ATT DU GJORDE?????
HALLÅ DET VAR FAN JAG SOM GLÖMDE MIN MOBIL PÅ TASSAR & MORRHÅR'S
TOA I VÄXJÖ! DU PRATADE FAN INTE MED MEJ PÅ SÄKERT 2 VECKOR FÖR DU VAR SÅÅÅÅ
JÄVLA ARG / SUR!!!!!!!!!!
om ni tro att jag hittade på hennes historia kolla på

www.enessa.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0