i guess i did it , again :/



åhh , hatar det ! varför gjorde jag det ? 
mår så jävla dåligt ! 
önskar bara att jag aldrig hade snackat med dej , 
du förstörde allt , kände mej pressad , jag var tvungen.
Men varför jag ?

------------
Idag har inte hänt så mkt , varit inne på datan , tittat på film m.m
ja som ni förstår så regnar det allså ;)
Mamsen och jag var nere på tippen och slängde lite brädor och sånt
ifrån altanen som vi har gjort . Ja lite annan skit kom med oxå.
När vi varit på tippen så åkte vi ner till Järnaffären och köpte
färg till mammas sovrum :D
Det blev en nougat färg till henne.
Jag vill SKA dock måla om mitt till svart & vitt <3<3<3<3
och jag få det så nu ska vi bara göra klart mammas 
sen ska vi börja på mitt ^^
Snart är det juee min födelsedag och jag har
en del förväntingar :P hoppas , hoppas , hoppas
att jag får den ! SNÄLLA!!! *puppy eyes*


 


Kommentarer
Postat av: Enessa

HaHa vad är det du hoppas på att få sååå mycket ?

2010-08-10 @ 10:03:48
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: Julizz

en rowsa laptop <3<3<3<3<3 xD

2010-08-10 @ 14:08:22
URL: http://julizzxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0