look ! a present! o.O






*Öppna presenten*
Kolla ! Ett nytt inlägg i från Julizz :D

Kärare Läsare ,
jag är orehört glad över att ni läser min blogg <3 fortsätt gärna med det! ;)
Jag rekommendera gärna en annan blogg som ni gärna kan läsa ,
nämligen Enessas blogg x)
www.enessa.blogg.se 
Kika gärna in , hon är aktivare än jag , fast lovar ska skärpa mig!

Kram på er ,
Julizz

ps. tycker ni är dåliga på komentera ! :(
--------------------

Visst var det en bra present ? :D 2 inlägg på 1 dag ^^
Ibland ska ni vara glada över att jag är trååkig :D för sen
bli jag craaazy >.< jag var på ica i lammhult och köpte
lite frukost och sånt , sen bara började jag dansa *lol*
jag är konstig  <33
Jag köpte även batterier till kamrean så i morgon får ni se bilder ifrån
sup festen ;D Nu ska jag lyssna på Spotify och sen ska jag
lägga mig på soffan och lata ^^

Ha det jätte bra!!


Kommentarer
Postat av: Enessa

HÁHA såå NUUUU har du skaffat spotify .... ÄNTLIGEN !!!

2010-08-08 @ 20:32:43
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: Julizz

Japp vet <3<3<3 Lena-Maria hjälpte mej <3

2010-08-08 @ 20:40:15
URL: http://julizzxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0