no liseberg today :(



Nopp , mamma fick inte ta ledigt så jag får väl aldrig mer åka till Liseberg , vet hur
det kommer bli... :/

Mamma säger som vanligt : Jag lovar detta året åker vi.
Och lite senare : Det gick inte , men nästa år jag lovar gmn.
Nästa år: Det regnar i Liseberg vi kan inte åka .
Nån vecka senare : Vi tar det nästa år gmn...

Gaah ! >.< vill bara åka till Liseberg , fatta ? Jag begär inget annat xD

---------------------
I dag vaknade jag vid 08.00 av att mormor ringde och frågade var mamma var.
Hon hade somnat på soffan xD Men jag bestämde mej för att hänga med
till mamma och 'sommarjobba' lite .
Vi åt frukost och sen gick dom ut för att arbeta medans jag satt vid datan :P
Japp , mer har inte hänt.
Skriver i kväll , som vanligt.... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0