omg! no , no , no!!




Snälla , snälla snälla!!
Inte du , neeeej!
Jag vill gå på Liseberg , men inte med dej!
I såfall måste din store borsa med och stå emellan
oss , annars vägrar jag!
Please (a)

-----------------

Idag vaknade jag först vid 07.00 när mamma skulle till jobbet.
Jag var as trött när hon väckte mej  , hon fårgade i fall jag ville hänga
med och jag sa nej , men hämta mej sen när jag vaknar , jag ringer
hej då . xD
Jaao , jag somnade om och sen vaknade jag av att
alla hundarna ylade ( spelade in på mobilen <3<3 ) xD
dåe va klockan 11.00 . Jag hade en sån jävla dröm <'3
det var vinter  , och nån kastade en isboll rätt i fejset på mej
, jag förblöde ( stavning ) och dog o.O
As konstig dröm!
aao , jag vaknade nt modig som man är x'D
utan jag log på sjukhus och alla killarna fjäskade
och vill vara i hop med mej ! <3 där mådde jag xD haha <3
 
mer kommer i kväll !
älska er  men som sakt ni är jävligt dåliga på komentera! o.O


Kommentarer
Postat av: enessa

HaHa vet du vad jag drömmde dah ?



Jag drömmde att jag kastade nudlar på justin bierber och USHER xD xD

2010-08-11 @ 21:24:37
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: Julizz

näää du är elak jue !!!! HAHAHAHAHA !!!!! mowhahahah xD stackars Justin & Usher <3333

2010-08-12 @ 08:43:55
URL: http://julizzxd.blogg.se/
Postat av: enessa

Nää jag är inte elak ... dom blev ju glada <3

2010-08-12 @ 12:17:22
URL: http://enessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0