opus! i'm sry <3





Men så mkt har hänt och palla inte skriva allt .. :(
så jag är lessen :P

MEN I DAG & I GÅR HÄNDE DET GREJER ! :*
älska dig med tove , du är fööör jävla underbar <3
-----------
Vi var på kräftparty jag och mamma hos Tove på Lionheart's .
Vi var 11 personer där och hade kul ja och alla supade till höger och vänster
dock inte jag , någon måste jue ta kort ;) men batterierna dog så kunde inte ladda upp dom :(
Vi körde tipsrunda , gissa låten , schalager ( stavning :P ) och sjöng Sing Star
fyy fan vad kul vi hade . Sen gick det ena 'chinese gänget' och la sig
men inte jag , mamma , självaste tove ( <3 ) eller Lena & Lena-Maria .
Vi var inne på spotify dansade loss och Tove skriver varannan minut
- JULIA!! HÄMTA MER SPRIT!! SPRIT!! MEN SPRING DÅ FÖR FAN!
jaao , det var lite jobbigt bland dom fulla , fast endå kul :P
ni skulle bara veta hur jävla kul dom hade xD
haha , dom hittade en nappflaska som hade godis i sig 
och den tog dom och haha så kallande 'sög kuk' på haha! :)
med dom så var det faktist inte mamma vilket var jävligt tur annars skulle
hon var död xD
nu palla jag verkligen inte mer <333 men om ni vill veta mer så fråga på msn om inte annat :D <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0