Some Good news, and some bad news...



 YESTERDAY :P 
I går regnade det heeela dan... trååkigt! Hatar
regn , allvarligt verkligen hatar det! Man bli så trött och
arg och grå av regn ... till och med så trött så man
knappt åka sminka sig! Man vill liksom bara krypa under
täcket och kolla på en bra film som jag och mamma gjorde. <3
Fast vi var jue och besiktade ( stavning xD ) bilen med
och köpte sladd till den bärbara datan ( äntligen !! :D ) så
man kan ladda den , nu ska man inte ge den till hundarna :P
Jaao det var tyvärr allt som hände i går :/

TODAY :D
Idag har det inte hänt så mkt , egentligen skulle jag
till Liseberg men det blev inställt då det ös regnar där nere.
Jävla regn -.- som sakt haaatar det!
Men som tur är så skiner solen här och det är lika bäst det
annars skulle jag vara sur mår ni tro :P
Hittills så har altanen stått på listan xD Den är nästan klar
nu ! Det är bara att måla nu sen så ;) Ja fast det är en vägg kvar,
men sen så ! :)
Jason har stuckit och det är väl mindre bra, men aja han
kommer nog det bruka han <3
Skriver mer vad som hände i dag i morron .

TOMORROW <3
Imorron såe åker jag till Monizz <3
Jippe!!! längtar ! ^^
Hoppas vädret håller sig men det gör det nog :D
Vet inte hur länge jag ska vara där men bli nog
några dagar i allfall , för den 7:e Augusti är det jue
fest hos Tove :)
Sen börja skolan den 23 och den 25 ( tro jag :P )
åker jag till England ^^

HA DET BRA!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0